måndag 6 december 2010

min blogg..

min egen blogg..
tänk att få ha en egen blogg där jag skriver av mig ang mitt mode, skönhet, trender & inredning på mitt eget sätt.
Där jag testar det som är lite mer för oss 30 plusare, för vi finns...ganska många too. Alla vi som i hemlighet börjar nojja över rynkorna runt ögonen, kinder som av någon anledning börjar tappa form nedåt, hy som beter sig värre än vad den gjorde i tonåren... ja, allt det där som vi just nu lever med.
Väninnor i min egen ålder.. konstigt nog, verkar bli smått chockade när jag nämner det faktum att jag snart tänker ta till lite hjälp på traven. Jag menar, dessa produkter finns ju för att användas. Eller hur???
Kanske är det en generationsgrej det där, för yngre kvinnor är helt med på vad jag menar. Och de har i många fall även redan börjat förvandlingen...
Som sagt, min blogg är just nu faktiskt bara det... min blogg.
Men snart så...
Nu ska jag bara lära mig denna nya värld, jag kanske inte är den mest tekniska människan...
Uppdatering, presentation & bilder kommer alldeles strax...
 
 Tjingeling!