torsdag 16 december 2010

tid för mys

åh... äntligen hemma! idag visade vintern sitt rätta ansikte & fullständigt begravde Ängelholm i sitt vita täcke.
så länge man var inomhus var det ok, men i samma sekund som tårna kom utanför dörrtröskeln så blev man påmind om vilken årstid det är..
men visst, det är ju bättre såhär än slask & regn.

idag har jag alltså jobbat hela dagen, har precis ätit middag & ska snart ägna mina sista vakna timmar åt tv´ns deckar-utbud.
jag älskar verkligen amerikanska deckarserier!!
Law and Order, CSI (helst Miami då), Criminal Minds, Brottskod försvunnen... listan kan göras hur lång som helst.
fast.. min bästa favoritserie är (& detta är pinsamt) "The Hills"..och LA Ink såklart!
ingen större intellektuell utmaning förstås men I LOVE IT..
snygga människor, underbara miljöer, fina restauranger & of course.. STARBUCKS. inget illa om EH, men Starbucks känns ju ändå lite mer glamour..eller hur?

mumsfillibabba!!

nu blev jag ju jättesugen på kaffe..damn it!
jaja, hinner ta en Vanilla latte med lättmjölk & en extra shot kaffe innan jag sticker till jobb i morgon bitti.

köpte de nya "limited edition" smakerna av Naturdiet idag, Choco Banana & Vanilla Chai, har inte hunnit smaka än..tar en till lunch i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar