torsdag 9 december 2010

i-landsproblem..

vad händer med Facebook???
e det bara jag som får upp en helt vit sida när jag loggar in?
ja ja, inte så viktigt egentligen...men det hör liksom till vardagsrutinen, eller hur?

jaha, då har jag jobbat hela dagen. dagen har präglats av skratt, har jobbat med 2 fröknar som alltid får mig att skratta..av tusen olika anledningar.
vi har en ganska rå(men hjärtlig) stämning, kan vara rentav brutala ibland...hahaha!
C & R, jag älskar er ska ni veta. bästa tjajjorna i världen!!
resten av denna kväll tänker jag tillbringa med sambo & 5 st monster som gör sitt bästa för att få min uppmärksamhet..

i morgon ska J till malmö & detta innebär att jag får kolla IDOL-FINALEN själv.
spännande...HEJA JAY!!



nighty nighty från mig & sötnosen Tiger




                   
photo by: Carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar