onsdag 15 december 2010

big mess..

hej svejs!
idag var ju dagen som jag skulle få ordning på hemmet..
eller hur....
hade världens fart i morse, började möblera om & fick hit vaktmästaren så han kunde hjälpa mig med lite "handyman"-sysslor.
när jag typ har vänt uppochner på hela lägenheten så tänker jag:
- nu ska jag fixa lite lunch, sen har jag ju hela dagen på mig att fixa här hemma.."
då... ringer dom från jobbet & snäll som jag är så sätter jag direkt fart upp mot jobb för att jobba i några timmar.
alltså: jag lämnar kaoset & glömmer att äta.

tänk er känslan av att trött & frusen komma hem till en lägenhet som ser ut att vara sönderbombad & dessutom vara helt tom i magen.
detta innebär att min diet blev brutalt krossad i kväll, det enda som var viktigt när jag stod vid spisen var att det skulle gå SNABBT!!
och... när man ändå är onyttig då kan man ju lika gärna ta ett glas cola & några godisbitar...karaktär, vad är det?! grrrr...!

jag gillar Leilas inredningsstil...lite kitsch blandat med lite shabby chic.
inte MEGARÖRIGT som just nu verkar vara min stil...

men jag är inte bitter..hhihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar