söndag 26 december 2010

och så var denna jul snart över..

jaha, då var det helt plötsligt annandag jul... galet vad snabbt det går!
hoppas ni har haft en riktigt bra jul & är nöjda med klappar, sällskap och allt annat.
min jul har mest betytt jobb, jobb, jobb...jobbar i morgon oxå, sen är jag ledig tis- & onsdag.
då är det MEGAMYS som gäller...ska på ansiktsbehandling på tisdag och tänkte beställa tid för en manikyr oxå.
men än så länge är det ju fortfarande jul & jag tänkte tillbringa resten av denna kväll med katter & film på tv´n. saknar min älskade jättemycket..nu har det snart gått 2 veckor sen han åkte & nu börjar saknaden ta över...vill bara ha honom nära mig.

har ni planerat något för nyår?
jag vill egentligen inte göra något alls, men om jag ska fira med pompa & ståt så vill jag glittra mest av alla!

IMG_1955.JPG
tjusigt va?! nu ska jag bara hitta en glammig klänning...
typ nåt sånt här.. kanske inte min favoritfärg, men modellen & kanske i svart med inslag i guld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar