måndag 13 december 2010

christmas diet

denna kvällen har jag tillbringat framför tv`n.
hela kvällen har det visats program som "Nigella christmas cooking", "hemma i Jamie Olivers julkök" & nu senast "Leilas home delivery- julspecial"..och nu inser jag att jag inte har ätit sen lunch.. sicken diet jag har kommit på!!
titta på mat-program så blir du inte hungrig..alltså går du ner i vikt!!
fast...tipset kan ju ha direkt motsatt verkan, att du blir så hungrig av all mat så att du börjar frossa istället.
Kära Tomten!
♥ Även detta året önskar jag mig ett fett bankkonto o en smal kropp i julklapp. INTE tvärtom som du uppenbarligen trodde förra året!! Tack på förhand♥


detta hade en tjej skrivit på sin Facebook-status, grymt kul tycker jag!

denna bild på Helena Christensen hittade jag på Google, kommer inte ihåg vilken sida dock..

"kära tomten...att få denna kropp hade varit kul, men då kan jag inte äta så mycket mat i jul.
det är bara att ta sig i kragen, och försöka få bort den lilla extra magen"

nighty nighty ( och i morgon tar vi tag i Beach 2011...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar