torsdag 30 december 2010

läggdags

idag har jag varit helt slut på energi, timmarna på jobb var sega & det kändes som om 5 min var 5 timmar.
vet inte varför, men jag antar att jag helt enkelt är trött & lite sliten.
även om jag var ledig 2 dagar nu i veckan så räckte det nog inte för att kroppen skulle återhämta sig helt & hållet.
men...jag jobbar i morgon(ja, jag vet...it suck´s!!), sen kan jag faktiskt varva ner & bara ha ego-tid.

efter jobbet i morgon så ska jag hem & fixa det sista, sen har jag bjudit in la familia på middag, bubbel & lite fest.
skönt att slippa stressen över att ha den finaste klänningen, mest perfekta lockarna etc...
istället bara fokusera på att mysa & ha det bra!
önskar bara att min älskade hade varit här, längtar galet mycket efter honom...går & smygluktar på hans after shave och drömmer mig bort..

nu ska jag kolla på vampyrfilmen "Van Helsing" och sen drömma om mig själv som underklädesmodell med stora vingar..
hoppas inte det blir en mardröm...hahaha!



sweat dreams, puss puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar