fredag 7 oktober 2011

weird dreams..

vaknade med ett ryck runt 6 tiden..
under några sekunder så var jag totalt förvirrad ( ja, mer än vanligt...)
har drömt helt galet i natt, jag var en snäll magiker som räddade katter från onda människor.
det sista som jag kommer ihåg från drömmen är att jag är i en djuraffär full med katter i burar, jag har trollat med allas hjärnor så att de ville ta hand om de stackars djuren.
när jag vaknade så var jag lite ledsen...men efter en massa mys med mina älskade monster så blev jag snabbt glad igen :-).
insåg oxå i morse att jag hade julstämning...suck...ville pynta & fixa direkt...skyller denna mentala kollaps på graviditeten!!
tokigt....

produkterna som söta Jelena tipsade mig om på Unik igår är helt underbara.
jag kände det direkt när jag använde dem...
tack snäckan!!!
ska in på torsdag & botanisera bland hyllorna på favvisbutiken Unik.

men än så länge är det fredag & jag ska snart fixa till mig inför jobb.
i morgon & på söndag är jag ledig och det ska bli totalt lovelyful!!
jag struntar i väderlek och sånt...bara att få vara ledig är gott nog.
slutar 5 idag, sen är det direkt hem & klockan 8 börjar Idol!!!
jippie!!!!

vi hörs sen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar