onsdag 12 oktober 2011

soon xmas...

jag har julstämning!!!
igår blev det must & pepparkakor plus en tidning med massor av jultips.
verkligen längtar efter allt som har med julen att göra :-)
dock inte all julstress...

har en mysmorgon med en god frukost, kel med bajjbisarna & Vakna med the Voice på tv´n.
J ligger & sover, skulle helst vilja ligga kvar en stund till med honom...men det är jobbedags & det betyder att vara uppe med tuppen för min del.
i morgon är det min lediga dag & då lovar jag er att jag inte tänker göra något vettigt alls!
bara "gutta" & ha det bra...

såg ni fotbollen igår?
jag låg i soffan & halvsov mig igenom matchen...
kanske inte den mest intresserade, men visst är det skitkul att "vi" vann!!
lite otippat dock...

ja ja, nu ska jag fortsätta att mysaa.
senare idag ska jag boka bord till julbord anno 2011....
vi bestämde oss för att bjuda ut mamma & då fick ju hon givetvis bestämma var vi ska äta.
det blev julbord på båtarna, de serverar ett svenskt-danskt julbord...mums!!!
under tiden så mumsar jag vidare på pepparkakorna!

ha en fin onsdag, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar