torsdag 6 oktober 2011

lite lyx blev det..

tänkte bara visa er vad jag köpte på Unik idag.
jag orkade inte ta ett eget foto av produkterna, utan jag "lånade" en bild från Google.


Dermalogicas Ultra Calming set med: rengöring, fuktighetsspray, ansiktsmask, serum & en grymt skön hudcreme.
det blev även en tub av världens bästa ögoncreme, egentligen så är det en ögon-& läpp fuktmask.
men det struntar jag i...
den är sådär underbart skön att använda som en creme istället.


Decleor Hydra Floral Eye & Lip Mask.

nu ska jag kolla på CSI: Miami.
puss puss

2 kommentarer:

  1. Because you're worth it ;)
    Blev håret bra förresten? KRAM på dig dahlin'

    SvaraRadera
  2. ja, håret blev helt ok :-). produkterna som jag köpte igår var oxå amazing!!så nu är jag pimpad från topp till tå...med din present som skämmer bort huden. hoppas du mår bra, puss & kram.

    SvaraRadera