tisdag 25 oktober 2011

big and getting bigger..

hej på er!
ja, jag vet....jag är kass på att uppdatera bloggen...
förlåt Uffe!!!!!!
känner att jag inte ha nåt vettigt att dela med er.
men egentligen så har jag hur mycket som helst att skriva...
kanske det som är problemet :-)

är nu i vecka 19, alltså snart i 5e månaden.
galet så snabbt det går...
är inne i en period där jag mår bra, inga cravings eller några tokerier.
så länge jag äter ordenligt så mår jag som en prinsessa.
inga kläder passar & magen/kroppen påminner mer och mer om en valross!

dagarna går & det känns som om tiden verkligen rusar..
snart är det jul :-)
julbordet är bokat till den 3e december.
denna gång blir det ett svenskt/danskt julbord på båten Hamlet med hela familjen.
är redan nu megasugen...

jag har tillbringat den mesta tiden med att jobba den senaste tiden, idag är jag ledig & det känns lovelyful!!!
har frullat med Emma & Nova på EH...mys :-)
nu sitter vi i soffan & fixar med vuxenprojekt, betalar räkningar & sånt kul.
tänker fortsätta dagen med att mysa & softa i hemmets vrå...
önskar er en god dag.
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar