torsdag 6 oktober 2011

schysst väder...NOT!

ja, jag vet...det kommer inte som en total överraskning...men fasiken så trist det är när hösten tar ett järngrepp om vädret.
men...nu ska det rotas fram alla sjalar, halsdukar och mysiga tjocketröjor.
det får bli helgens projekt.
först ska det jobbas torsdag & fredag.
känner att det är dags att koppla av lite, är sjukt sliten i kroppen.
i mitt tillstånd så är det ju inte läge att köra all in utan jag får vackert slå av på takten och gå ner i varv.

annars mår jag bra, magen växer och jag känner att min flodhäststatus är total :-).
tycker det är dags för lite ego boost, då är det ju ytterst lämpligt att det är Tjejkväll i stan.
får gå inom Unik & checka läget!

jaja, nu ska jag fixa till mig inför jobbet.
det lär bli en bussfärd upp idag...jag är inte vattentålig!
vi hörs sen, puss på er denna regniga dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar