söndag 2 oktober 2011

söndagsmys!

hej på er!
har ni det bra, har helgen varit fin?

sorry för obefintlig uppdatering, faktiskt inte helt mitt fel...
vårt internet är milt sagt cp!!
hoppas på det bästa nu & försöker få iväg ett inlägg.

min vecka/helg har varit hur bra som helst.
jobbat hela veckan, idag är min mycket efterlängtade fridag.
kvällarna har mest tillbringats med Jacob i soffan, runt halv nio så sover jag som en gris & vaknar oftast av att J reser sig för att gå in till sängen....då brukar klockan vara runt 23!!
men helt seriöst, jag kan inte hålla mig vaken!
i början av graviditeten så kunde jag utan några som helst problem somna på soffan vid 3 tiden, sen sova där hela kvällen för att till slut sova gott hela natten i sängen.
är lite piggare nu...
förutom tröttheten så har jag oxå mått fruktansvärt illa i omgångar...tänk er den värsta bakfyllan som finns...
tänk er sen att må på det viset varje dag i några veckor...fy fan rent ut sagt!
men även detta har gått över..
nu kommer illamåendet bara om jag slarvar med maten eller glömmer att äta med jämna mellanrum.

nu är jag i 4 månaden och då ska man visst må bättre...även känna sig finare....den känslan är välkommen när som helst :-)
min mage ser fortfarande ut att möjligtvis vara resultatet av lite för många pizzor...inte riktigt en baby-kula än.
flodhäst varning utlovas!!!

nu orkar jag inte skriva mer, håller på att somna framför datorn..
jag ska skärpa mig med mina inlägg, hoppas internet ska funka nu.
vi hörs snart igen, natti natti.
puss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar