fredag 28 oktober 2011

time flies..

hur typiskt är inte detta???
är ledig idag (sweeeeeeet!!!!) & tänkte ta en lång skön sovmorgon.
just därför vaknar jag 05.40 & är klarvaken...
har de senaste 2 veckorna fått min sömnrytm ordentligt rubbad...
somnar tidigt i soffan, vaknar igen vid 22 tiden..kollar lite tv, sen ligger jag mest & snurrar i sängen (sover från & till...) och vaknar megatidigt varje morgon.
boooooring...

ja ja, är som sagt ledig idag.
ska tvätta (zzzzzzz.....), köpa ett diadem (???????...), hemmasysslor som måste göras...
herregud, det hade varit mer spännande att jobba :-)
i eftermiddag ska jag iallafall fika med syrran & hennes gubbe. sen blir det en spännande innebandy-match i Hjärnarp med hela Helsingborgsklanen...kul!
Jacob har utlovat både vinst & målkalas.
sen i morgon är det jobb som gäller igen,
nästa vecka har jag 4 dagar ledigt....ska julshoppa i Danmark med Carran :-) & bara megamysa.
men just nu ska jag fortsätta att ligga i soffan & kela med monstren...
puss på er!
så sjukt bra..
hihihi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar