tisdag 5 april 2011

vår dag..

inte en vårdag utan idag är det vår dag!
jag & Jacob firar 2 år tillsammans... det känns som om det skulle kunna vara så många fler.
hade ju helst velat fira med honom på hemmaplan, men what to do?
han ringde & väckte mig i morse...supergulligt att han kom ihåg dagen :-).

efter det blev det frukost med tjejerna, alltid lika mysigt.
sen en snabb runda på stan, inhandling av presenter stod på shopping-schemat.
hann med lite struntsnack med goa Carran oxå såklart!

nu är jag hemma & ska snart dammsuga & sätta igång ett storkok så jag har lunch till jobbet i några dagar.
sen...kommer Marielle!! wiiiiiiii!!!!

jag träffade henne bara för ca 2 veckor sedan, men idag har jag alltså turen att få se henne igen...
lär bli en maraton fika :-).

tänk sicken tur jag har... för idag har jag träffat/ pratat med de jag tycker allra mest om i hela världen.
total lycka...
& solen lyckades precis stråla igenom alla molnen..

puss & kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar