onsdag 27 april 2011

ny kategori!

jag har en ny kategori här..
kallar den well..., här kommar jag att skriva om wellness, wellbeing & allt möjligt om hur du mår som allra bäst!!

först en mycket glädjande nyhet:
från maj månad kommer mitt älskade kokosvatten att börja säljas i svenska hälsokostbutiker...
äntligen!

ett må-bra-tips:
ANVÄND MER KANEL!!
jag gillar inte när kanelsmaken tar överhand, men lite är helt ok...
det gör susen i vanliga bärsmoothies!

kanel har extremt högt antioxidantvärde & minskar sötsuget samtidigt som fettförbränningen får sig en kickstart.
mixa vaniljyoghurt med apelsinjuice, frysta blåbär & en tesked kanel...mumma!

Blueberry_Smoothie.jpg

ett annat kanel-tips som jag ofta gör är att pudra lite över min espresso på morgonen..bra start på dagen & supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar