tisdag 26 april 2011

tisdag i solen..

även i dag strålar solen på oss, jag har suttit & gassat nån timme nu på eftermiddagen..skönt.
även om jag redan har färg så vågar jag inte sitta för länge & pressa, jag märker hur mycket solen tar ändå.

Jacob var hos duktige Henric på Sandbergs Salong & fixade backslicket idag, mycket snyggt blev det !!
jag satt & drack gott kaffe & läste Cosmopolitan under tiden :-).
först blev det ju frukost på EH med tjejerna, det är ju tisdag..

sen blev det lunch, skulle ju ha gjort LCHF-gratängen men glömde bort att skriva upp vad jag behövde handla på Ica så det blev en bacon, tomat- & champinjongryta med dijonsenap.
Jacob & Peter fick pasta till, jag år broccoli...mums!

nu ligger jag i soffan & slappar..håller på att tvätta & ska även försöka mig på en städning.
Jacob ska träna fotboll lite senare så då står dammsugning & ett skönt bad på schemat..välbehövligt båda sakerna.

i morgon är det min tur att besöka Henric på salongen, hoppas inte att han får en chock när han upptäcker hur torrt mitt hår är..& hur många färger det är färgat i...vi snackar gammal svart/mörkbrun permanent färg, solblekta längder & nån dassig utväxt som skimrar i olika färger..

jaja, ddet blir ju bra när jag väl kommer dit.
nu ska jag tillbax till tvättstugan..ses senare!
puss på er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar