torsdag 14 april 2011

sweet paradise..

jag kan ha det värre..
vi äter gott, dricker gott & jag har självklart solat en aning för mycket..

solfrossan har gjort sin entre & jag är den enda som sitter fullt påklädd vid middagsbordet :-).
annars är livet ljuvligt just nu, vi blir totalt bortskämda & jag kan inte göra någåt annat än att gilla läget.

här är superfint på alla sätt & vis.
i morgon ska jag & Jacob ta på oss our walking shoes & bege oss ut på Gran Canaria äventyr..
aka...vi ska försöka ta oss till stranden på egen hand.
denna första dag har vi tillbringat i lugn & ro vid poolen i varsin solstol där Jacobs mamma & make har sitt söta lilla bokcafé/ bar.

pero manana (men i morgon in Swedish..) så är det stranden & alla turistfällor som gäller.

än så länge är jag superduktig med maten, all öl & alla goda drinkar måste ju bestraffas på något vis..
till lunch idag ficka jag en underbar sallad med serranoskinka, till eftermiddags lunch en fräsch fruktsallad & nu till middag blev det rostbiff med sallad. good girl!!

som sagt vi njuter, men...jag längtar efter mina bajjbisar..
vill pussa deras små nosar & somna med lilla Mini på min mage..


lille Benjamin när han bara var en liten baby..


full stilstudie på samme Benji..


sötaste lilla Kat..



snart är det dags för vår svenska sommar!!
den bästa som finns..

pussar & kärlek från oss på GC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar