onsdag 23 mars 2011

winds..

jag är ju så redig så numera går jag till jobbet, skönt att få lite motion & frisk luft innan jobb.
min plan var att även gå hem idag..
men tji fick jag!
under tiden vi jobbade så hade det underbara vårvädret bytt kostym & hade nu rollen som en kall blåsig vinterkväll..
det var bara att snällt sätta sig & vänta på bussen.

men nu är jag hemma..skönt!
är ledig i morgon & ska försöka att ta en riktig slappedag.
mitt Buzzador-paket ligger & väntar på mig så det blir iallafall en tur till stan.
ska bli spännande med mitt första uppdrag som "proffstestare/tyckare"!

pratade med min älskling innan idag...det verkar som om att vår solsemester blir av :-).
ingen blir lyckligare än jag isåfall.
lite sol & värme hade inte skadat nu..

nu kryper jag ner i soffan & håller kväll.
puss puss & nighty nighty när det är dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar