torsdag 10 mars 2011

feeling blue..

är på ett konstigt humör idag..
typ tacksamt sentimental.

jag har så mycket att vara tacksam för (& det är jag verkligen!) & det gör att jag bara vill fälla några tårar.

jag har världens bäste pojkvän (tack för att du är du Jacob...den bäste som finns), helt underbara vänner, våra monster...som jag avgudar, min lilla familj som finns här för mig.
jag har jobb, nånstans att bo, mat i kylskåpet, kläder i garderoben...ja ni fattar!

ibland blir jag gnällig över småsaker, men ge mig lite tid så brukar jag till slut inse & uppskatta allt jag har omkring mig.
livet är en resa & ibland hamnar man på små villovägar.
då gäller det att hitta tillbaka till ursprungspunkten & börja om...

många tankar i dag som ni märker, skönt att få vara hemma & att vädret ger sitt samtycke till att vara inomhus.
det är alltså skitväder även denna dag...regn & snö i blandad kompott!

puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar