onsdag 30 mars 2011

sunny day..

idag är det ännu en soligt vacker dag!
gick upp tidigt, åt frukost med tillhörande rekvisita...latte & Metro :-).
på med träningskläderna & ut på en power walk, efter det 10 min i solariet & sen Ica på det.

hem & diska/dammsuga..skulle ju ha gjort det igår men jag var på akuten med stackars lilla Carolin istället.
sen åkte gympadojjorna på igen & jag tog power walk numero dos!

nu sitter jag i soffan, nyduschad & oerhört rastlös...
solen innebär mycket energi för mig!
kan ju städa igen, men seriöst...nån gräns måste det ju finnas.

i morgon blir det jobb, Carran är fortfarande lite svag så jag tar hennes pass.
just därför så vill jag bli färdig med allt här hemma.
jobbar ju hela helgen sen..

vi får se vad som händer i dag...
puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar