måndag 28 mars 2011

lovely..

what a lovely day!!

tog en liten sovmorgon i morse, låg kvar i sängen & mös med monstren läääänge..
gick till EH & köpte mig en ljuvlig vanilla latte, köpte med mig ett gott nybakat GI-bröd från bageriet runt hörnet.

fixade frukosten, tittade på nyheterna & läste Metro.

betalade mina räkningar, tog på mig träningskläder & tog dagens första power walk.
1 timme i raskt tempo samtidigt som jag tittade på hus..
sen direkt till solariet där jag låg & drömde om fina stränder & varma bad.
tillbaka till verkligheten...till Ica & sen hem.
på hemvägen ringde jag till mamma & fick med henne på promenad nr 2.

4 timmar gick vi....!!

nu är jag hemma, trött i benen men på ett soligt & glatt humör.
ska äta något lätt & sen är det tv´n som gäller.

I like springtime...
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar