torsdag 17 mars 2011

dag 2

tänkte fortsätta med listan (har helt glömt den...)
so here we go!

2. min första kärlek

tänkte göra om denna punkt till min "största kärlek"..

min första kärlek måste nog vara känd person..typ Don Johnson, Slash, nån popsångare.
jag hade pojkvänner men aldrig nån som var en kärlek på riktigt.

jag har haft olika sorters kärlekar..the bad guy, the player...ja, ni fattar!
men såhär idag i vuxen ålder så inser jag att det jag har nu är det finaste jag någonsin har haft.
Jacob är så olik allt annat, trots att det skiljer många år mellan oss så känner jag ändå det speciella bandet med honom.
visst märks det ibland att vi inte är jämngamla, men det kan ju märkas även om det skiljer 3 år.

han har lugnat ner mig i själen, fått mig att inse att jag duger som jag är.

det jag vill säga är att Jacob & (självklart våra monster..) är utan tvekan mina största kärlekar.
det här med katterna är kanske svårt att förstå för vissa, men alla ni som har djur ni vet vad jag menar.
den kärlek jag får av dessa små liv liknar ingen annan...

jag älskar er igår, idag & för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar