torsdag 3 mars 2011

I can feel it!!

våren är på väg!!
jag känner det & det gör mig så galet glad...

trots mitt onda ben så är jag ute på promenader (inga power walks dock...), bättre att jag går i en lugnare takt än inte alls, eller hur?
det är grått här i Ängelholm men ändå...våren lurar bakom de grå molnen.

jag har inte skrivit så mycket om min diet, men det går hur bra som helst :-).
visst har jag fuskat en dag i veckan, men i det stora hela så har jag skött mig alldeles utmärkt!
heja mig!!!

har nu slutat dricka juice & bytt ut det mot mineralvatten & vanligt citronvatten.
maten funkar bra, lite svårt att hitta på nya recept varje dag...men inga större problem där.

idag blir det: nötfärsbiffar med champinjonsås & blomkålsmos...mums!
frukostarna består oftast av ägg, fullkornsknäcke & en stark espresso.
världens bästa köp by the way...
Jacob är min hjälte..:-).

iallafall...våren är på gång & jag känner hur min kropp börjar att fyllas av energi & "spring i benen".
vår...du är hjärtligt väkommen!

nu ska bara jacob komma hem & sen är allt PERFECT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar