måndag 30 april 2012

valborg!

trevlig Valborg önskar jag er alla!
vi har firat på vårt eget sätt..
fick faktiskt en liten sovmorgon i morse, helt fab :-)
planen var att jag sen skulle ge mig ut på en liten promenix, istället så joinade vi min syster & hennes son på en mysig fika i solen på EH.
därefter blev det barnklädes-shopping på stan & som avslutning en god Ceasarsallad på ännu en uteservering, denna gång på Simons på torget.
hur mysigt som helst..

13.30 hade vi tid för rutinbesök på BVC, inga konstigheter alls..sessan växer som hon ska!
vi avslutade besöket, gick hem för att ge katterna mat & begav oss ut på en promenad igen.
2 timmar senare så klev 2 mycket trötta personer innanför dörren..
helst hade jag bara gått & lagt mig direkt..men den tiden för sånt lyxeri är över.
gjorde middag, åt & nu sitter vi i soffan som 2 hålögda pensionärer :-)
men snart så ändras tongångarna för om några minuter så börjar MATCHEN!!
derby mellan Manchesterlagen...
detta är inte ironiskt menat, jag tycker verkligen att det är kul att kolla på sport.
tyvärr så har jag inget match-snacks...hm..får kanske gå ner till kiosken & shoppa lite..
det var ju det här med karaktär...:-)

igår följde vi med när Jacob spelade streethockey, jag tyckte att det var superkul..

Linnea var lite mer svårflörtad :-)

en av alla hennes miner!



1 kommentar:

  1. Sweetiepie <3 Trevlig Valborg till Er oxå!

    Kramisar Marre

    SvaraRadera