måndag 23 april 2012

lååååång natt..

vid 2 tiden i natt så ansåg Linnea att hon hade sovit klart för natten..
detta är något som jag aldrig kommer att vänja mig vid, att bara få någon timmes sömn åt gången & att ändå kunna vara "på hugget" när hon vaknar för att få mat.
jag ligger & drar mig så länge det bara går..

så nu har jag redan varit vaken i 7 timmar, vi har kollat tv, kelat & haft lite skönhetsvård i form av tvättning av liten Linnea med tvättlapp :-).
just nu sitter jag & väntar på att barnmorskemottagningen ska ringa mig, ska boka tid för en undersökning av de nedre regionerna.
och där ringde dom..
ska tillbringa min tisdagsmorgon hos diverse läkare verkar det som..
7.45 är det efterkontroll hos världens bästa barnmorska, Susann och
sen klockan 9 är det borttagning av fula leverfläckar.

idag ska vi inte göra så mycket mer spännande, ta en tur till Maxi & fylla på kylen.
vill börja packa inför flytten...iallafall börja sortera ut allt skit och slänga det!
är sjukt peppad inför bytet av bostad!!
ska bli galet gött att få mer plats & framför allt...en uteplats:-)

nu ska jag ta tag i denna dag & ta tag i disken som troget väntar på mig ute i köket.
by the way..
frukost denna måndag:
1 glas juice
1 espresso
2 grova knäckebröd
2 kokta ägg

ska hålla er uppdaterade ang mat & träning,
kommer inte att hinna ta så många power walks som jag hade velat, men vi kör en dag i taget :-).

kollar på match med pappa, heja United!!

nackövningar i pappas knä

pepp-bild till mig!!!!

1 kommentar:

  1. Så söt hon är! Nu längtar jag ännu mer tills vår tjej kommer till sommaren! Sen jäklar blir det powerwalks med vagnen.. troligtvis inte direkt.. men till hösten så hoppas jag på att vi kan mötas och svetta av oss lite med vagnarna! ;) Har själv börjat leta lite inspirationsbilder som man kan klistra upp på insidan av skafferiet och på kylskåpsdörren.. men det får vänta lite.. just nu fokuserar jag fortfarande bara på att njuta av bebismagen och all aktivitet som händer där inne! Kraaaam!

    SvaraRadera