fredag 17 februari 2012

ovälkommet besök!!!

tror ni inte att Jacobs otäcka förkylning intog min försvarslösa kropp...
ligger nu nerbäddad med feber, nysningar & en evigt rinnande näsa.
börjar bli seriöst trött på att ha låg energinivå...

ja ja, inte så mycket som jag kan göra.
skulle egentligen varit i Helsingborg & checkat in min systers nya lägenhet,
men nej, jag ligger hellre här & sunkar ihop...NOT!!!
en positiv sak är att det faktiskt är plusgrader ute...JIPPI!!

bajjbin i magen är dock inte förkyld, full aktivitet här alltså.
jag tycker att magen har ändrat form, den känns lägre & mer spetsig..
nån som vet vad detta ska betyda??

längtar mer än någonsin till våren idag..
vill sitta på en mysig uteservering & bara njuta av livet :-)
tills dess så tar jag mig ett hett renande bad med tillhörande modemagasin.

puss puss

1 kommentar:

  1. Hej igen,

    Stackars er, ska jag skicka upp spansk dundermedicin?
    Beträffande magen, så har kanske plutten/PLUTTAN vänt sig. Sen kan magmusklerna dela på sig i mitten och då blir magen lite spetsig. Snart DAX!!! lycka till, kram

    SvaraRadera