onsdag 15 februari 2012

healthy stuff!

hade ni det bra igår??
vi hade ju en riktigt hemmadag, pga graviditet & en mycket förkyld pojkvän.
trots detta så hade vi det hur mysigt som helst..
vi spelade PS3 (Skyrim), bakade chokladbollar, lekte med bajjbisarna & det bästa...hämtade barnvagnen!
så nu har vi hela kitet här hemma, det enda som ska införskaffas är blöjor etc.
har fått en lista med allt viktigt av Carolin & Sussi, tack sötisar :-).

idag har jag oxå bara haft det bra, varit nere på stan & kollat in alla vårkläder som nu finns i butikerna.
hade gärna provat...men nej...
såg ett par korallröda jeans på HM som jag blev förälskad i...tror att jag ska köpa dom & ha som "morot" för att komma i form när plutten har anlänt.
hittade även superfina väskor & smycken inne på KappAhl som jag gärna vill ha..

nu ska jag fortsätta att läsa skvallertidningar, dricka latte & dagdrömma om våren :-)
får väl försöka att lyfta rumpan ur soffan lite senare för att göra middag..idag blir det en indisk kyckling-gryta med ris & ruccolasallad....som för övrigt är en craving för tillfället.
äpplen är en annan...blir desperat om jag inte har några hemma.


suget efter smoothies & nyttojuicer blir bara större och större...
denna är med morot, ingefära & äpple.


vill prova denna nyhet..
Stevia är ett sötningsmedel som visst ska var outstanding..
används i matlagning & till bakning, om det står 1 dl socker så tar man bara 1 dl Stevia istället...megalätt!!
- inga kalorier
- GI-värdet är noll....I LOVE IT!!!

ha nu en fortsatt lovelyful onsdag :-)
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar