måndag 13 februari 2012

nej tack vintern!

jag undanber mig nu mer vinter tack!
jag behöver en liten vårsol & några futtiga plusgrader..
vill köpa vackra tulpaner i alla möjliga färger & bara njuta av att våren är på väg.
men nej nej, då ska man behöva vakna & upptäcka att allt är vitt...blir så less.
inte ens Benjamin uppskattar det!!!!

verkligen längtar till plutten är född, så jag kan börja återskapa det som en gång var min lilla kropp.
nu ger jag vika för alla tänkbara cravings...vi mumsade nyss i oss underbart goda små cupcakes & syndigt smarriga frappinos från EH.
fast vi är lite nyttiga oxå...jag gjorde en jättegod lunchsallad med ruccola, tomat, mozzarella, parmaskinka & pesto.
saknar allt nyttotänk och sånt...ska bli så skönt att ge sig ut på power walks igen!
barnvagnen är nu beställd så så fort jag är på benen igen så kör vi!!!

andra saker som jag längtar efter denna vår:
- Starbucks öppnar i Malmö!!!!!



I LOVE IT!!!!!!!

- köp av favoritdofter från Escada:


favvisar i repris: sexy graffiti, Island kiss & Rockin´Rio.

- bokrean...
ska köpa alldeles för många kockböcker :-)
siktar ju på en karriär som hemmafru nu..

- pussa på vår baby...jag längtar så mycket efter dig....

- om möjlighet finnes så skulle jag vilja åka på en liten solsemester oxå.
det kan man väl göra med en liten baby??
vet inte vart jag vill åka...men bara komma iväg.
kunna få ägna all tid åt vår lilla familj med fint väder, god mat & långa promenader.

men ...under tiden så softar jag vidare..pga av sammandragningar så jobbar jag inte så mycket längre.
det blir mycket dagdrömmande på soffan istället :-)
nu ska jag vagga in i badrummet & ordna mig en liten hemma-spa eftermiddag..
det är jag värd!!!

puss puss!!

1 kommentar:

  1. Hej,
    Klart man kan åka på solsemester med en baby. Ni är alltid välkomna hit, skulle vara jättekul att få ser er och nytillskottet. Saknar er båda.
    Kram

    SvaraRadera