lördag 4 februari 2012

mellodax!

ligger ni oxå & tittar på mellon?
visst är bidragen rent ut sagt usla...

mig kvittar det, för jag håller på att somna ändå.
det var omöjligt att sova i natt, låg & tänkte på barnvagnar..
trodde att jag redan hade bestämt vilken vi skulle välja, men ändrade mig i natt :-)
det blir en sådan här rackare..

Brio Sing 2012 Duo-paket + Brio babyskydd i gruppen BARNVAGNAR & TILLBEHÖR / Duo barnvagnar hos Köpbarnvagn.se (36606259r)
brio sing, me like!!

pga av nästan 2 veckors dålig sömn var mitt humör allt annat än glatt idag,
en tur till mamma förändrade detta.
både jag & Jacob blev ordentligt ompysslade med middag, goda kakor & tillfälle att bara vara...
nu har jag åter bäddat ner mig & tänker stanna här resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar