fredag 3 februari 2012

boooored!!

helt seriöst...kan man ha tråkigare än vad jag har nu?????
min nu helt galet tjocka kropp orkar inte mycket, jag blir kissnödig med 5 min mellanrum om jag är ute & går... bara att sitta, ligga, stå upp är vissa dagar en svår uppgift.
mycket klagande...jag vet.
jag vet att det blir bättre när jag kan börja göra saker igen.
längtar efter att cykla, gå långa power walks...ja, ni fattar!

annars är allt bra, jag/vi mår helt ok!
kroppen är som sagt trött, har börjat samla på mig vätska så vissa dagar känner jag mig som en uppsvälld fetkossa.
yaaaaaaaayy!!!!!!!!!!!!!!!!

fredag idag, Jacob har precis kört iväg för att spela match.
jag ska vara hemma (som vanligt..) & kolla på tv (som vanligt..).
om jag låter bitter så ska ni veta att det är precis vad jag är!!
jag saknar mig själv... jättemycket.
kan inte förklara på ett bra sätt.. bara att jag saknar min humor, mina tokerier mm.
nu är jag en prima hormonballerina...gråter för allt..JA, FÖR ALLT!!!
trots alla gravid-issues så är jag lyckligt lottad för inne i denna gigantmage så gubbar vår baby runt,
jag längtar tills stunden när jag håller dig i mina armar & får pussa på ditt lilla huvud för första gången.

för att döva mitt dåliga samvete när det gäller all skräpmat som jag har glufsat i mig så kretsar mina tankar mest på nyttigheter nu...


smoothies & nyttojuicer..
love it!!!!
jag gjorde en smaskig variant förra sommaren med grönt äpple, bladspenat & kiwifrukt...mumsigt!

IMG_4228.jpg
blueberrys nyttiga sortiment!

mitt bidrag denna kväll är limevatten & en god fruktsallad med äpple, jordgubbar och kiwi.

nu ska jag kolla på tv & klappa på magen:-)

1 kommentar:

  1. oh baby, det går över, jag lovar! men jag förstår precis vad du menar och det är vidrigt hur äcklig man kan känna sig... det är naturens sätt för att förbereda oss på att föda barn, att känslan för att få ut barnet ska bli större än att ha det kvar av rädsla för förlossningen. inte mycket kvar nu hjärtat :) kraaaaam

    SvaraRadera