söndag 8 januari 2012

turn the page..

god fortsättning!!
januari igen...nytt år igen...
vissa blir lite deppiga & tycker att ett nytt år är ångestladdat..
varför vet jag inte..
själv tycker jag att det hela är spännande...självklart är att detta nya år, 2012, kommer att bli extra extra spännande på alla vis :-)
nu är det ca 10 veckor kvar bara, galet så snabbt tiden har gått.
nu får vi på allvar börja planera alla inköp, typ vagn, bilstol, säng, skötbord mmmm...

men än så länge så är allt " som vanligt" här hemma..jag jobbar (har inventerat hela dagen idag) & försöker leva livet som vanligt.
lite svårt dock när magen växer så det knakar, det börjar bli svårt att sova för magen är i vägen :-).
det som är mest irriterande är att allt tar sån tid, allting jag gör tar en evighet...kanske inte men jag är ju van att allt går i en rasande fart.

nu ska denna nybadade gravida kvinna resa sig upp från soffan & vagga ut i köket för att hitta nåt att mumsa på.
ha en awesome söndag folks!
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar