söndag 15 januari 2012

cleaned up!

sådärja.....
steg 1 är nu påbörjat!
jobbade till klockan 4, kom hem och såg till min fasa att jag var svullen som en höggravid ko..
minst sagt!
insåg att det är dags att lägga om kosten, så nu har jag fått med min Jacob på min nyttovecka.
ska bli intressant & se om jag märker nån skillnad i kroppen ang vätskesamlandet.
jaja, har nu tagit en lång varm dusch...loveful!
ligger nerbäddad i soffan med en dubbel espresso handen, J ligger bredvid & spelar Skyrim och jag tittar mest på.
låter tråkigt, men det är det inte..lovar!!!
i morgon är det ju dags för klippet & sen blir det kvalitetsfika med Jullan & Maria :-).
tror att jag även ska unna mig en lyxig kroppskräm, min hud är i stort behov av kärlek & omtanke.

med tanke på att jag nu är långledig så ska jag försöka att skärpa mig med bloggandet & låta er ta del av min ljuvliga vecka med rapporter från mina beautyboostar!

puss puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar