lördag 14 januari 2012

beauty boost..

en rejäl uppryckning är vad jag behöver!
med ca 8½ veckor kvar innan D-day så är min skönhet inte på topp :-)
magen är numera gigantisk (tycker jag själv iallafall...), håret är bara ett enda stort burr, huden blek..ja, ni fattar va?

därför ska nästa vecka bli min ego- & beautyboost vecka :-)
-jag börjar direkt på måndag morgon med att kila ner till duktige Henrik Sandberg för klippning & färgning av trasslet som förr kallades hår.
minst en decimeter ska av & sen blir färgen mörk igen...ÄNTLIGEN!!
-sen har jag laddat upp med olika sorters ansiktsmasker, huden utlovas att bli frisk & skinande ren...I like!
-vidare blir det en liten minmanikyr med lackning & handmassage.
-skulle vilja gå på en riktig massage, men hur i hela världen ska magen få plats????
-ångbastun på badhuset lockar...likaså en spraytanning..
-små promenader i långsam takt.
-plockning av ögonbryn & färgning av ögonfransar.
-nyttig mat...är trött på godis & annat sött sliskigt skit..vill ha äpplen & iskall vattenmelonjuice!
-ska ha minst en lyxfrukost på EH med en extra stark latte, färskpressad apelsinjuice & en grov scones.

där har ni min ego vecka!








lite peppbilder!


I`ll be back!!
snyggare & starkare!!

bara för att klargöra en sak...jag älskar att vara gravid och jag känner mig stolt över magen & vår lille bajjbi som ligger därinne & guppar rundor.
det är bara min kropp som jag saknar...därav gnället :-)
puss & kärlek/ Anneli

2 kommentarer:

  1. You will never get it back... moahhhhaaaa

    SvaraRadera
  2. Den veckan är du värd!! Gotta dig ordentligt!! Har en lösning på massagen också: 1. Det finns gravidmassage, finns det inte i ängelholm så kolla i hbg. 2. Åk till Siba och testa massagestolen under tiden Jakob kollar på tv-spel och teknik ( Lovar du får en bra stund där, jag gör det när Peter kollar runt :)) 3. Jakob!! Du bär på hans bebis och därför bör han massera dig MINST en gång om dagen.

    Slut på tips. Njut av sista tiden som gravid nu, du kommer vara som tjejerna ovan till sommaren igen! Don't worry :)

    Kram

    SvaraRadera