onsdag 18 januari 2012

slow down!!

redan onsdag..
det enda vettiga jag får gjort om dagarna är att vila, läsa & titta på när min älskade spelar PS3.
låter säkert som rena rama drömsysselsättningen, men jag har saker som måste bli gjorda!!!
därför får jag lägga upp någon sorts städplan...idag blir det att sortera & slänga gamla magasin som ligger och skräpar i bokhyllan.
även 4 påsar med babykläder ska sorteras...
plus det sedvanliga, diska & annat hemmapyssel.

vi är faktiskt ganska duktiga med att äta nyttigt...igår gjorde jag en jättegod cous cous-sallad med oliver, avocado, parmesan & parma-skinka på toppen.
idag är min plan att slänga ihop en LCHF-broccoligratäng med cream cheese & bacon.

nu ska jag läsa dagens Metro, dricka mitt kaffe & kela med Kat som ligger bredvid mig och spinner som en hel karl :-)

detta är vad jag pysslade med igår kväll..
försökte mig på att lägga en alternativ fransk manikyr,
fast med en guldkant istället för det vita.
blev ganska ok...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar