tisdag 27 december 2011

mellan dagarna..

hej på er!
hoppas ni alla har haft en awesome jul med många klappar & god mat.

vi har haft det hur bra som helst, var ju hos mamma på julafton & dagen efter hade vi familjen här på middag.
kanske blev det för mycket flängande för min del...jag "glömmer" ibland bort att jag är med barn & kör på i samma hastighet som vanligt.
resultatet blev att jag kräktes & fick en grym halsbränna.
tack söte Jack som jobbar för mig idag, I owe you big time!!

apropå Jack, han ska passa vår lägenhet i en vecka...för i morgon åker jag & Jacob upp till Stockholm för att hälsa på Jacobs familj där :-)
skönt med lite förändring av vardagen..

och ja...glömde berätta..jag fick ett års medlemsskap på Träningsakademin av min pojkvän i julklapp.
har jag världens bäste karl eller...:-)


lite inspiration..
är sjukt taggad, vill komma i form snabbt som tusan...
just nu känner jag mig som en stor jello-kvinna!!!!

lite bilder från julafton:

2 kommentarer:

  1. Wiii! Då kan vi träna ihop för där tränar jag med :) Och du har väl inte missat att de även har barnpassning där, passande perfekt!

    Hoppas ni får en superhärlig vecka i Stockholm. Njut massa och gott nytt år! Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå Goding! Trevlig fortsättning! Ni är såå efterlängtade och välkommna! Ser fram emot att träffa Er! Kramar i massor Marre

    SvaraRadera