onsdag 30 november 2011

lackat & klart..

alltså...har ni märkt sicken babyboom som just nu råder???
bara i min vänskaps krets är vi säkert 7-8 st som ska ha barn med ca 4 veckors mellanrum.
det börjar redan nu med flera tjejkompisar, vi är 5 stycken från Lekias butiker.
våra chefer undrade om vi hade haft personalfest utan dem :-)
sen tillkommer ju såklart Vickan, Beyonce, Isabel Adrian & Carolina Gynning...inget dåligt sällskap va?!

igår blev det Väla med mannen istället, jag fick lägga band på mig själv så att jag inte sprang i varje klädbutik där fanns.
för varje gång som jag kommer dit så har det fasiken öppnat nåt nytt & spännande!!
men...för min älsklings skull så la jag band på mig själv :-)
det blev en snabbis in på Gina där jag hade sett en söt julröd kofta i skyltfönstret..och självklart blev det ett inköp!
en perfekt preggo-kofta utan en massa knappar & med ett sött sidenband istället :-)
det får bli min julplagg!
annars var det ganska fattigt med inköp...lite julpyssel & några tidningar.
Jacob köpte en kombinerad borrmaskin/skruvdragare så snart är det homestyling som gäller här hemma!!

kvällen avslutades med Breaking Dawn tillsammans med Carran,
kanske inte den bästa av Twilight-filmer men ändå sevärd.
efter den var det soffan som gällde, tror jag somnade redan vid 9-tiden :-).
idag ska jag bara vara hemma, tvättning står på schemat..sådär kul.






jag älskar fina nagellack!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar