tisdag 29 november 2011

early bird..

visst är det skönt att komma upp i tid på morgonen...men att vakna VARJE morgon mellan 6 & halv 7 börjar nu bli ganska tråkigt.
jag försöker somna om, men det är omöjligt...kroppen vill bara upp.

så nu sitter jag här... frukosten är uppäten, katterna har ätit & somnat om, är uppdaterad inom nyheterna, facebook är kollad...och nu börjar jag bli rastlös.
ska fixa lite i köket tror jag.
skulle ta en mysfrukost med Emma, men jag tror att hennes dotter är tokförkyld så jag blir inte förvånad om frukosten blir inställd.
tråkigt, men helt förståeligt...krya på dig Nova!!

planen är nu istället att ta en sväng på stan, ska komplettera julklappshögen :-).
sen i eftermiddag ska jag möta Carolin för att gå på bio & se Breaking Dawn...wiiiiieeee!
detta är vår lilla tradition, att se Twilight -filmerna tillsammans..mysmys!
återkommer med recension...

vi hörs sen!
puss på er

bild från i somras..
då var man på topp!!
nyttig & duktig, verkligen längtar efter en liten detox..
har aldrig ätit så mycket som jag gör nu, typ hela tiden!

just det ja, ska kolla på en ny mobil idag ju..
är helt förvirrad!
vet inte vilken modell, bara att den ska vara snygg...typiskt tjejer!

tror att det är en vitsilvrig Blackberry som ligger i bakgrunden..
ja tack tomten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar