onsdag 30 november 2011

kroppsnoja..

idag fick jag en släng av kroppsnoja..
i vanliga fall så hade man bara kört en detox & lite hårdträning...men nu måste jag ju tänka på bajjbin i första hand.
men det behöver ju inte hindra mig från att äta nyttigt????
lite svårt när man har choklad-cravings....

nyttiga favvisar:
IMG_3848
Pukka te, love deras detox-te...lovely!!

IMG_3853
Raw-bite bars...den godaste nytto baren som jag har smakat!!

SuperfoodCuisine_PestoQuinoa2
Quinoa med pesto & soltorkade tomater...yummie!
- blanda quinoa med valfri pesto, soltorkade tomater & babyspenat (som är värmd i lite olivolja & flingsalt).
detta är så löjligt gott...
variera gärna med fetaost, mozzarella, nötter av olika slag eller andra sorters grönsaker.

andra cravings som jag har just nu:


inte rökning...men silverfärgat nagellack!!
köpt ett idag, så ska snart sätta mig & fixa naglarna.

och så vill jag så gärna ha vit/silvrig mobiltelefon...

ja ja, nu ska jag titta på Jul med Ernst & julmysa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar