måndag 28 november 2011

alles gut..

jaha, då var det måndag igen.. den 28 november.
helt sjukt så snabbt tiden går, eller hur?

idag jobbade jag halvdag, mellan 12 & 16.
anledningen var att jag skulle till barnmorskemottagningen på en rutinkoll kl 17.
magen mättes, blodtryck & lite annat kollades, bajjbins hjärta avlyssnades...
slutresultatet blev att vi båda är friska & krya :-).
det enda som blev uppmärksammat är att jag har en mycket ovanlig blodgrupp, O negativ.
tydligen är det viktigt att barnet också har en negativ blodgrupp.
inget farligt, men de ville ha koll på detta...

nu väntar jag på att Jack ska komma hit, alla andra i familjen är i Helsingborg för att titta på innebandy.
vi kollar från soffan istället...
på menyn står tacogratäng, jag är megahungrig!!!

vi hörs kanske senare, eller så hörs vi manana.
pussar på er från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar