onsdag 30 november 2011

better!!!

idag har jag varit utomordentligt duktig:
- vaknade tidigt som vanligt, väntade tills bageriet öppnade kl 7.30 & gick ner för att köpa en god frukost åt oss.
- gick en promenad & sen vidare till Ica där diverse nyttigheter införskaffades.
- pysslade här hemma...diskade, dammade osv.
- återvände till Storgatan där det shoppades julklappar & lite hemmapynt.
- fixade lunch, satte igång med tvätten.
- mer hemmafix.
- somnande en timme på sängen....
- dammsög hela lägenheten inkl soffan.
- tillagat en nyttig & mumsig GI-gratäng med torskfilé, till detta gjorde jag en tomat-, lök- & avokadosallad med kokt ägg till....Jacob får ris till men det skippar jag.

nu ska jag diska undan, lägga mig på soffan & måla naglarna :-)
ha en fin kväll, puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar