fredag 15 juli 2011

tröttare än tröttast..

puh...äntligen är jag hemma & har fått mat i magen.
skippade lunchen, tänkte äta lite soppa...men den var vedervärdigt äcklig..
kom hem, matade katterna, släppte ut Benji & gick loss på vad vi hade i kylskåpet.
önskar att jag hade kunnat imponera med nåt snajsigt nu...men det blev falukorv med pommes.
skit samma, nu är jag mätt & det var ju själva målet.

Jacob jobbar så jag tänkte lägga beslag på fjärrkontrollen & bara kolla på taskiga tv-serier hela kvällen.
tänker strunta i disken ute i köket..den finns kvar i morgon :-)


hittade denna bild från förr..
är lite förälskad i mitt hår..på den tiden skämde jag bort det med dyra inpackningar 2 gg i veckan.
gammal vana som ska tas upp igen :-)

nu ska jag kolla på CSI XL, ha en awesome fredagskväll!

3 kommentarer:

  1. Stora frågan är dock - VEM är det på bilden? Härifrån ser det ut som mr Collert, kan det vara så?

    SvaraRadera
  2. Alexander Östlund, fotbollsspelare. han fick äran att bli min bordskavaljer denna kväll :-) signore Totti var inte hemma...så jag fick ta första bästa ersättare. puss

    SvaraRadera
  3. Hahaha du är ju för rolig! Sitter här med den andre... men han ska till Torino i augusti (med jobbet) och ska få äran att köpa hem en dräkt med ett visst del Piero namn på ryggen åt Oliver... Lite från pappa ska han ju ha ;) LALO

    SvaraRadera