måndag 18 juli 2011

höstkänsla..

vaknade halv 7 av att min älskling skule sticka till jobbet.
gick upp...släppte ut Benjamin, matade resten av flocken, kollade nyheterna, fixade frukost & nu sitter jag i köket.
vädret är grått & trist, det är ca 14 grader & rena rama höstkänslan.
gillar ni hösten?
jag älskar den :-)
det är någonting lugnande med att få ta på sig en tjock tröja & en rejäl sjal runt halsen... naturen är som vackrast då & det är underbart att ta långa promendader.

jaha, men än så länge är det sommar....eller?!
statistiskt iallafall..
det är måndag, vilket känns helt weird.
enligt mig så hade jag nog tippat på en torsdag..jag är inte van att jobba på måndagar så min vecka blir lite rubbad då.
men jag är ju ledig tis & ons....:-)!!!!!!
har inte planerat något än, vill kolla vädret först.
min syster fyller år på onsdag, så på kvällen blir det ju mys & firande hos mamma.
tror att det blir en tisdag på stan..kolla butiker, dofta på nya parfymer, dricka en god kaffe....& bara njuta.
det lät fasiken inte fel...taget!

vaken...jepp!
pigg...tveksamt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar