torsdag 14 juli 2011

finally summer..

så kom då äntligen sommaren..
det är väl så här den svenska sommaren brukar att vara om man har otur..
ja ja, så länge man jobbar så struntar jag i vilket.
synd om alla som har semester dock :-(

idag har jag jobbat ihop med Sanna för första gången, superkul!
hon har bott i Los Angeles & jag stod med stora öron när hon berättade om Starbucks, manikyrställen & allt annat om LaLa-land.

min ömmande kropp har skött sig utmärkt idag, har dock inte vågat äta något utan nöjde mig med en ljummen Naturdiet på lunchen.
blev lite modigare när jag kom hem så då mosade jag några kokta potatisar & åt jätteförsiktigt..(på vänster sida av munnen).
måste ju vara snäll mot tanden...

det är nog det mest spännande jag kommer att göra idag, nu ska jag ta ett beslut om jag ska ge mig ut i regnet & bege mig till Ica eller stanna hemma & förbli torr.
svåra beslut...




härliga bilder från en seglats i Halmstad..

2 kommentarer:

  1. Såklart, de är ju från Halmstad!!! Du kommer väl upp under Tall ship races? F*n ta dig om du inte hör av dig då!!! Du skickar jag ner två olydiga barn till tant (TANT) Anneli ;)
    I morgon är det du som ringer en tandläkare! Så här kan du inte gå omkring, det är ju inget kul! Men kanske en effektiv diet? Ta hand om dig dahling. Lalo, puss

    SvaraRadera
  2. hahaha...det har jag inte ens tänkt på...tandvärksdieten..why not?! ja, jag ska fixa en tid hos tandläkaren...jag lovar! när är denna "ship...."? hota inte med dina gullungar, glöm inte att jag jobbar i en leksaksbutik :-) vi kan tillbringa hela dagen på lagret lekandes från öppning till stängning :-)hihihi...puss

    SvaraRadera