lördag 16 juli 2011

guuuuddd mööööörning!

är ni pigga & vakna...inte?
nehej...vad bra, för det är inte jag heller..
sitter & äter frukost...jobb idag igen ju.
ikväll är det tänkt att vi ska spela minigolf med Helsingborgsklanen av familjen & sen äta pizza på kvällen.
jag känner ingen prestationsångest då jag VET att jag troligen är sämst i världen på minigolf..
går in i tävlingen totalt avslappnad :-)
bara nu regnet håller sig borta...!

det blev ingen tv igår, när vi gick in i OnOffs butik så ekade det tomt på hyllorna.
tyckte synd om Jacob då jag vet hur mycket han ville ha sin monster-tv.
nån Samsung 3D variant..

nu ska jag försöka att ta tag i denna dag... plocka undan frullen, förvandla mig själv från trött padda till en lite piggare leksaksförsäljare...jag tror minsann att jag lägger en ansiktsmask idag igen!!
det får bli nån prinsessmask som utlovar alla möjliga mirakel :-)

jag checkar in igen mellan jobb & minigolf...see ya!

Minimys..

kanske inte syns så bra, men detta är det lilla blåmärket från min lilla trappolycka..
blåmärket som täcker halva rumpan är svart, tänker inte visa det här dock :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar