fredag 1 juli 2011

torstens..

blev det igår kväll, Jacob & grabbsen var på Format...men jag & Suzy ville ha lite space & egentid.
så vi gick & satte oss på Tottes mysiga uteservering.
drack Hof & åt en liten scampitallrik med rostat bröd. megamums!
där satt vi i typ 3 timmar & bara babblade :-)

nu är det fredag (igen!!) & jag ska snart göra mig redo för att jobba.
kul att träffa Carolin :-)
självklart ska jag ju cykla upp, ska föreviga mitt åk så ni får se henne.
förresten...vi döpte henne till Roxy igår.
historien bakom är att Susanna fick sin bil så blev hon (bilen alltså..) döpt till Foxy, därför tyckte vi att min cykel skulle heta något liknande...därav Roxy.

jag har snart lite minisemester igen..
skönt!
tänkte försöka få med Jacob till Helsingör någon dag, eventuellt ta en heldag med massa window-shopping i Helsingborg, städa källaren...BLÄ!!

nu ska jag göra mig i ordning!
hörs sen, puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar