lördag 2 juli 2011

redan hemma..

ja, tanten orkade inte mer...tog min hoj & cyklade hem :-)
skönt att få tvätta av sig allt klet i huvudet & bara få slappa i hemmet.
när tusan blev jag en kärring????
hahaha..
det handlar väl mest om att jag inte pallar vara bakfull, det innebär att jag inte vill dricka (visst, jag kan ta en öl men att sitta nykter när alla andra börjar bli fulla är ingen höjdare) & då är det skönt att dra sig hemåt.

det var iallafall ett trevligt kalas & människorna där kommer säkert att få en toppenkväll :-)
själv ska jag kolla på nån taskig film & gutta!

ikväll går det visst inte att lägga upp bilder från min kamera
så en ful-bild på mig är allt jag kan erbjuda..
kommer lite kort från kalaset så fort teknologin & jag är vänner igen..

ha en fin kväll,
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar