söndag 3 juli 2011

haaaaarlitttttt!

nu är jag hemma igen..
det blev en cykeltur runt hela Ängelholm :-)
vi startade med att cykla upp till ÖB & Lidl, den sistnämnda butiken har ett mycket underligt sortiment..
men det är kul att bara gå där & titta.
sen höll jag på att hungra ihjäl så vi bikade till Donken där det blev matrast.
efter det rullade vi rundor i 2 1/2 timme & bara njöt.

nu ligger jag som ett svettigt kolli på soffan, ska ta en kall dusch.. sen blir det "the big 4" på tv´n hela kvällen.
kanske inte det som är helt korrekt en varm sommarkväll som denna...men jag vill ju se konserten!

härligt härligt...men farligt farligt :-)
fast jag tror att jag har cyklat bort varenda liten kalori (eller rättare sagt: svettats bort allt!)

ha en lovelful kväll!
kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar