fredag 1 juli 2011

matkoma..

befinner mig just nu i total matkoma...
ni vet... man kommer hem, fixar mat & är så hungrig så att man inte ens hinner smaka om maten blev god.
snacka om totalt bortkastad tid på matlagning!!
kunde ju lika gärna ätit nudlar..
men jag slängde ihop en pasta med bacon, skogschampinjoner, purjolök & riven Allerumsost.
gott....men nu är jag lika pigg som en gammal sten.

ikväll blir det hemmavistelse, Jacob & Peter spelar NHL...för ovanlighetens skull :-)
jag sitter mest & tittar på...orkar inget annat just nu.
i morgon ska jag ner på stan & köpa en ny primer, detta är mitt bästa tips till alla er kvinnor där ute:
KÖP EN BRA PRIMER!!
smashbox & id har två riktigt riktigt bra.
ta lite i handen, stryk ut i ansiktet med fingrarna & alla små rynkor mm försvinner direkt!
jag skojar inte...Jacobs kommentar till detta var:
- ibland när du sminkar dig så blir du liksom helt slät..
typ det finaste han någonsin sagt..:-) läs: SKÄMT!

andra bra tips:

sundriedchinesewolfberriesgouqizi.jpg
gojibär är fantastiska för hyn.
då de innehåller 500 gånger mer C-vitamin än apelsiner, 18 typer av aminosyror, 21 spårämnen & 3 B-vitaminer är de helt enkelt utmärkta för att stärka upp hyn inifrån & speciellt för att motverka celluliter....
GIVE ME!!

ett av doktorns bästa skönhetstips:
undvik socker så mycket du kan.... too bad för oss som älskar socker alltså...
socker gör oss inte bara tjocka, det bryter även ner kollagenet i huden & skapar inflammationer som gör oss rynkiga.
GIVE ME NOT!!

fick ett superkul erbjudande idag som gjorde mig jätteglad.
vågar inte berätta vad riktigt än...
men det är en jättefin komplimang & jag tycker att det låter megakul.
är redan nervös...men det är väl bara mänskligt?

nu ska jag slappa lite..
ha en najs freitag!

L1030617.jpg

1 kommentar: