onsdag 13 juli 2011

not this time..

huset var jättefint, men det var inte riktigt vi...
vilket är helt ok, det ska ju kännas rätt om man ska lägga en massa pengar på något som t ex ett hus.
nu tar vi nya tag & lägger lite kärlek på vår nuvarande lya :-)

annars har min dag varit lugn & skön...trots min olycka i morse.
jag stoltserar nu med blåmärken i kulören svart & mörkblå...mycket tjusigt :-)
för att riktigt ge allt en twist på tillvaron så bråkar min tand genom att inte acceptera mat som kräver någon slags tuggning.
förbannar tandjäveln & äter blaskig soppa till middag (som givetvis inte kan vara varm...då protesteras det vilt i munnen!)
tack Alvedon för era piller!
är lite halvlullig då jag med all säkerhet har gått över maxgränsen för daglig dosering...
men hellre lullig & trött än full med aj aj aj...!!

nu ska jag försöka att piggna till & börja ladda inför tennismatchen som börjar om ca en timme.
är inget hängivet tennis-fan, men det är kul att kolla när svenskarna spelar.

i morgon är det arbete som gäller för, jobbar tors-mån.
alltså en lugn helg..
ska utmana familjen på minigolf på lördag, eller...utmana & utmana...snarare ge dem en chans att slippa sistaplatsen.
Jacob jobbar fredag & söndag, funderar på att kanske åka med honom in till Båstad på söndag & lalla rundor.
vi får se...

vill ta en tång & dra bort eländet...

1 kommentar:

  1. Tror du klara dig, jag åt 1200 mgr Ibumetin 3 gånger om dagen, dvs 3600 mgr, när det var som värst. Nu tar jag bara 1800mgr.
    ska tillbaka om 14 dagar och rotfylla.
    Puh

    SvaraRadera